Widget Image
Widget Image
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim

Εγγραφείτε στο Newsletter μας

Για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα άρθρα του blog μας!

Εξετάσεις: Επτά παιδιά μάς μιλάνε, επτά όνειρα γεννιούνται!

Γράφει η Αναστασία Τσιβγούλη

Η χημικός, η βιολόγος, η οδοντίατρος, ο CEO μιας επιχείρησης και ένας εξπέρ της πληροφορικής. Ελπίζω να θυμούνται μετά από χρόνια τις πρώτες… δηλώσεις τους σε δημοσιογράφο έξω από το γραφείο της καθηγήτριάς τους. Εκεί τους περίμενα υπομονετικά για να ρυθμίσουν τις τελευταίες λεπτομέρειες της τελετής αποφοίτησής τους.

Ενημερώνω πως θέλω να μου μιλήσουν για τις ενδοσχολικές, που την ημέρα εκείνη τελείωναν, για τις πανελλαδικές που έρχονται, για τα χρόνια που πέρασαν εδώ, για όσα θα γίνουν κάποτε οι πολυτιμότερες αναμνήσεις τους.

Γελάνε, προσπαθούν να καταλάβουν αν πρόκειται για κάποιο αστείο, και κάπως έτσι ξεκινά η συζήτησή μας. Όσο μιλάμε, νιώθω πως έχω ήδη απέναντί μου ένα μέλλον γεμάτο φως και χαρά.

Κι αυτό όχι τυχαία, ούτε επειδή θα σημειώσουν -όπως φαίνεται ξεκάθαρα- σημαντικές επιδόσεις στις Πανελλαδικές. Αλλά επειδή έφτασαν στην τελική ευθεία, χτίζοντας μέρα με τη μέρα σε στέρεες βάσεις τις γνώσεις και το χαρακτήρα τους. Φυσικά, αβίαστα, με σωστή προετοιμασία. Κι αυτό είναι εφόδιο ζωής σε κάθε μελλοντική προσπάθεια. Αυτή είναι η θεωρία και η πράξη του σχολείου τους.

Η Εύα, η αυριανή χημικός, το κοριτσάκι που ήρθε στον Πλάτωνα πριν από 13 χρόνια και σήμερα είναι μια κοπέλα λαμπερή, με αυτοπεποίθηση μου λέει:

Είναι μια φυσική εξέλιξη η πορεία προς το Πανεπιστήμιο. Δεν ένιωθα να προετοιμάζομαι αποκλειστικά για αυτό. Βέβαια όλοι έχουμε διαβάσει πολύ κι αν καταφέρουμε να μην αγχωθούμε την τελευταία στιγμή, θα πετύχουμε τους στόχους μας.

Τους ρωτάω τι θα κρατήσουν μέσα τους από τα χρόνια τους στον Πλάτωνα, καθώς όλα τα παιδιά της παρέας που “ανακρίνω”, εδώ μεγάλωσαν.

Η Χρυσαυγή, η μελλοντική οδοντίατρος, μου λέει αυτό που έχω ακούσει πολλές φορές και με την άκρη του ματιού μου το διαπιστώνω κι η ίδια βλέποντας την ίδια στιγμή παιδιά να μπαινοβγαίνουν αδιάκοπα στα γραφεία των εκπαιδευτικών:

“Εκτίμησα το οικογενειακό προστατευμένο περιβάλλον. Είχαμε πολύ υγιείς σχέσεις με τους καθηγητές μας. Ήταν πάντα πρόθυμοι να μας ακούσουν και να μας βοηθήσουν σε όλα μας τα προβλήματα. Δεν ήταν ποτέ απρόσωπο το σχολείο, όπως ίσως συμβαίνει σε άλλα σχολεία”.

Η βιολόγος Μαριάννα μιλά για την εξέλιξη όπως είναι αναμενόμενο κι αυτό συνέβη επειδή:

“Οι δάσκαλοι κι οι καθηγητές βοήθησαν ατομικά τον κάθε μαθητή να βρει το δρόμο του”.

Ο Φραγκίσκος έχει βάλει πλώρη για οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων και δηλώνει απόλυτα προετοιμασμένος για την επιτυχία. Κατέβαλε πολύ κόπο ξεπερνώντας τα όριά του και όταν στο μέλλον θα τον ρωτάνε για τα σχολικά του χρόνια θα λέει πως:

“Είχα την καλύτερη εκπαίδευση με βάθος, πρόγραμμα και σοβαρούς καθηγητές που μας αντιμετώπισαν σαν παιδιά τους”.

Ο Παύλος είναι ο… cool της παρέας και μου λέει πως δεν έχει κανένα απολύτως άγχος για τις εξετάσεις. Δηλώνει βέβαιος πως θα σπουδάσει πληροφορική και πως θα έχει ένα καλό επαγγελματικό μέλλον στην Ελλάδα! Ευαίσθητο σημείο του; Οι φίλοι του αλλά και οι καθηγητές του που θα του λείψουν πολύ, όπως αναφέρει.

Reunion τους προτείνω για να τους παρηγορήσω προφανώς, μιλώντας για τους δικούς μου συμμαθητές που χαθήκαμε αλλά βρισκόμαστε έτσι.

Από τα βλέμματά τους διαπιστώνω πως κάτι ξεπερασμένο ή πολύ μακρινό έχω αναφέρει, κλείνω λοιπόν τη συζήτηση πριν εκτεθώ ανεπανόρθωτα. Τους εύχομαι καλή επιτυχία και πλησιάζω τον εκπαιδευτικό Μιχάλη Κάσση. Δίπλα του είναι ο Κωνσταντίνος ο οποίος  στοχεύει στο Μαθηματικό και ζητά τη βοήθεια του καθηγητή του σε απορίες που έχει.

“Έτσι γίνεται εδώ”, μου λέει ο κύριος Κάσσης. “Έχουμε συνεχή επαφή με τα παιδιά ακόμη και τώρα που έχουν τελειώσει. Κάθε μέρα έρχονται και μας συναντούν για να μας πουν τις απορίες τους και να διαχειριστούμε την εξεταστέα ύλη με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Η επιτυχία στις πανελλαδικές εδώ ξεπερνά το 90% και μάλιστα στις πρώτες σχολές επιλογής των παιδιών”.

Φροντιστήριο μέσα στο σχολείο, ιδανικό μου ακούγεται κι αυτός είναι ο λόγος που ο Παναγιώτης, ένας μαθητής που συναντώ στην έξοδο του σχολείου, αποφάσισε να αφήσει το δημόσιο σχολείο και να έρθει εδώ στην τελευταία τάξη του Λυκείου.

“Ήταν λίγο δύσκολο να προσαρμοστώ. Είναι ασφαλώς πιο απαιτητικό σχολείο από το δημόσιο, όμως όλη τη χρονιά ήμασταν μπροστά στην ύλη. Είναι σαν φροντιστήριο. Στην ουσία με διευκόλυναν όλα αυτά να στρωθώ στο διάβασμα, χωρίς να ξοδεύω το χρόνο μου σε άπειρα ιδιαίτερα και φροντιστήρια μετά το σχολείο”.

Και για το τέλος ο κύριος Κάσσης δίνει συμβουλές χρήσιμες σε σας, τα παιδιά, που τώρα κάνετε ένα, ελπίζω, μικρό διάλειμμα από τη μελέτη για να χαλαρώσετε σερφάροντας στο διαδίκτυο: “Επανάληψη με γνωστά πράγματα χωρίς υπερβολές. Να μην συζητάτε συνέχεια για τις εξετάσεις. Να χαλαρώνετε, να διασκεδάζετε αλλά όχι να ξενυχτάτε, για να μην κουράζετε τον οργανισμό σας. Να κοιμάστε νωρίς και να τρώτε καλά!”

Καλή επιτυχία, παιδιά!

Post a comment

15 − seven =

Στον διαδικτυακό τόπο μας χρησιμοποιούμε cookies με σκοπό τη βελτίωση της online εμπειρίας σας.

Privacy Settings saved!
Ρυθμίσεις απορρήτου

Για να διευκολύνουμε τη χρήση του διαδικτυακού μας τόπου, χρησιμοποιούμε «cookies». Τα cookies είναι μικρά αρχεία δεδομένων / κειμένου που αποθηκεύονται στον σκληρό δίσκο του υπολογιστή σας από το πρόγραμμα περιήγησής σας και τα οποία είναι απαραίτητα για τη χρήση του διαδικτυακού μας τόπου.

Χρησιμοποιούμε Session Cookies για να σας προσφέρουμε εξατομικευμένη εμπειρία στην πλοήγηση των συνδρομητικών υπηρεσιών ή του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.

Για τη χρήση αυτού του ιστότοπου χρησιμοποιούμε τα παρακάτω cookies που απαιτούνται από τεχνική άποψη
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Απορρίψη όλων των υπηρεσιών
Δέχομαι όλες τις υπηρεσίες